درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

مزایای پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از دو یا چند شیشه در یک پنجره واحد تشکیل شده است که شیشه های آن به وسیله یک حایل و لایه ای از هوا یا گاز از هم جدا می شوند و در آخر این شیشه ها را به قاب های پنجره ها وصل می کنند. امروزه استفاده از پنجره های دوجداره در خانه ها و ساختمان ها رواج زیادی یافته است و دلیل آن هم مزایای فراوانی است که دارند.

  

 

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

برای صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی، پنجره دوجداره انتخاب بسیار مناسب و کارامدی می باشد. هوایی که بین صفحات شیشه ای این پنجره ها وجود دارد باعث عایق شدن آنها می شود که از انتقال سروصدا و حرارت جلوگیری می کند.

همین مقاومت حرارتی است که در فصل زمستان موجب حفظ گرمای داخل خانه و در فصل تابستان باعث خنک نگه داشتن آن می شود. این مدل پنجره ها استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایش و به طور کلی سیستم های تهویه هوا را کم می کند و درنتیجه می تواند در مصرف انرژی صرفه  جویی کرده و هزینه های قبض های خانه شما را کاهش دهد.

از طرفی با خرید و نصب پنجره های دوجداره می تواند به کاهش سروصدای محیط کمک کرده و آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان آورد. بهتر است بدانید که با زیاد شدن ضخامت شیشه ها بین انل های داخلی و خارجی، سروصدای کمتری منتقل خواهد شد.

به علاوه، به دلیل ضخامت و استحکام پنجره دوجداره، احتمال شکسته شدن آنها در مقایسه با پنجره های معمولی بسیار کمتر است. درواقع شکسته شدن دو شیشه در پنجره های دوجداره سخت تر از یک شیشه پنجره های عادی است و همین عامل باعث افزایش ایمنی آنها می شود. همچنین برای افزایش ایمنی خانه می توانید از شیشه های سخت یا روکش شده استفاده کنید.

خالی از لطف نیست که به این نکته مهم اشاره کنیم که بهتر است برای کارایی و تاثیر بیشتر شیشه های پنجره دوجداره را با فاصله ای بین 10 تا 20 میلی متر از هم انتخاب کنید. هنگام خرید حتما این نکته را در نظر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.