درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

آشنایی با مزایای درب upvc

Image result for upvc doors images

مهم ترین مزیت درب upvc دوام، استحکام و طول عمر بالای آنهاست. این نوع درب ها در برابر فشارهای زیاد بسیار مقاوم بوده و از اینرو امنیت خانه و ساختمان شما را بالا برده و به شما آرامش خاطر می دهند.

 از طرفی آنها به دلیل ظاهر شیک و زیبا و کیفیت بالایی که دارند، به دکوراسیون و نمای خانه و ساختمان شما جلوه ای جذاب می بخشند. در این مطلب قصد داریم مزایای مهم درب های upvc را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

 

 

عایق صدا بودن درب های upvc

درب های upvc عایق صدا هستند. به همین دلیل انها برای خانه های نزدیک به اتوبان ها، جاده ها، مدارس، مجتمع های مسکونی بزرگ و به طور کلی مکان های شلوغ مناسب می باشند. طراحی و ساخت آنها به گونه ای است که بعد از نصب به صورت کامل بر روی چارچوب در قرار می گیرند، که به همین دلیل باعث کاهش ورود سر و صداها به درون خانه شما می شوند.

امنیت بیشتر با درب upvc

درب upvc بسیار مقاوم و بادوام هستند و شکستن آنها بسیار سخت است. به همین دلیل است که با نصب درب upvc خانه شما در برابر دزدان و مجرمان امن تر خواهد بود و مانع از ورود انها می شود.

به علاوه، این درب ها در هنگام آتش سوزی مقاومت بیشتری دارند. بنابراین برای خانواده هایی که کودک خردسال یا افراد کهنسال دارند و امکان آتش سوزی در آنها بیشتر است انتخابی بسیار مناسب و ایمن می باشد.

از طرفی، طراحی و ساخت آنها به گونه ای است که مدل های خوب شناخته شده آنها دارای یک سیستم قفل داخلی هستند، شیشه ای که روی درب upvc نصب می شود، شیشه ای مستحکم و دولایه می باشد.

مزایای درب upvc نسبت به درب چوبی و آلومینیومی

همان طور که گفتیم درب upvc ضد آب بوده و به همین دلیل برای مناطق مرطوب و بارانی و مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی و حمام ها مناسب می باشد.

 برای مثال درب های چوبی وقتی در معرض آب و رطوبت قرار می گیرند، پوسیده و خراب می شوند و حتی باد می کنند. همین طور درب های فلزی و آلومینیومی وقتی در تماس با آب قرار می گیرند، زنگ زده و خورده می شوند. برای همین است که درب upvc انتخاب برتری می باشد.

علاوه بر همه موارد بالا قیمت درب upvc نسبت به درب چوبی و آلومینیومی کمتر بوده و به همین دلیل گزینه ای مقرون به صرفه می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.