درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

نکاتی که قبل از خرید درب upvc لازم است بدانید

یکی از کارهایی که بعد از ساخت هر خانه ای لازم است انجام دهید، خرید و نصب درب برای جاهای مختلف خانه از جمله ایوان، سرویس بهداشتی، حمام، حیات خلوت، پشت بام و غیره است.

در میان انتخاب ها و گزینه های مختلفی که برای خرید درب وجود دارد، درب upvc انتخابی بسیار مناسب می باشد، چرا که قیمت آنها در مقایسه با سایر درب ها مانند درب های چوبی و آلومینیومی ارزان تر بوده و در عین حال دوام، استحکام و مزایای بسیاری دارد. از طرفی این درب ها زیبایی خاصی دارند و نمای زیبایی به ساختمان شما و دکوراسیون منزل شما می دهند. به همین خاطر است که امروزه استقبال زیادی از درب های upvc می شود.

 

 

یکی از مزایای درب های upvc نسبت به درب های چوبی این است که آنها برای استفاده در مناطق مرطوب و همچنین مکان هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام مناسب می باشند، زیرا آنها ضد آب بوده و در برابر نم و رطوبت مقاوم هستند و مانند درب های چوبی پوسیده نمی شوند.

از طرفی، درب های فلزی با قرار گیری در معرض آب و رطوبت زنگ می زنند، در حالی که درب upvc در برابر آب مقاوم بوده، زنگ نزده و پوسته پوسته نمی شوند.

در ادامه قصد داریم نکاتی را که قبل از خرید درب های upvc لازم است بدانید را آورده ایم تا شما بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

شیشه درب upvc

شما می توانید سفارش دهید که درب upvc خانه تان چه نوع شیشه ای داشته باشد و به این طریق می توانید ظاهری که دوست دارید را به درب خود بدهید.

برای مثال شما می توانید از شیشه های ذره بینی برای درب upvc خود استفاده کنید. آنها به خانه شما ظاهری سنتی می دهند. از طرفی این شیشه ها دید به خانه شما را کم کرده و به این ترتیب از حریم خصوصی شما حفاظت می کند.

برای درب های upvc از شیشه های مات نیز می توان استفاده کرد.

رنگ درب upvc

مزیت و برتری بزرگی که درب های upvc نسبت به سایر درها دارد، تنوع رنگ بالای آنهاست، به طوری که شما می توانید چیزی در حدود 20 رنگ مختلف را برای محصولات یوپی وی سی انتخاب کنید.

 بنابراین شما می توانید نسبت به فضا و دکوراسیون که در اختیار دارید، رنگ مورد نظرتان را به راحتی انتخاب کنید. از طرفی چون رنگ های این درب ها حرارتی می باشد، از مقاومت بالایی برخوردارند.

ویژگی دیگری که می تواند برای شما بسیار جذاب باشد، این است که شما می توانید می توانید تم های رنگی را که به هم می آیند و منطبق هستند را با هم ترکیب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.