درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

دلایل خرید درب upvc فرانسوی

Image result for ‫درب upvc فرانسوی‬‎

یکی از بهترین گزینه در میان انواع درب upvc که هنگام خرید باید آنها را در نظر بگیرید، درب upvc فرانسوی است. این درب ها مدت هاست که مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار محبوب می باشند. اما دلیل این کاربرد و محبوبیت فراوان چیست؟ در ادامه قصد داریم این دلایل را توضیح دهیم.

 

 

چرا درب upvc فرانسوی بخریم؟

در ادامه به چند نکته مهم که در هنگام انتخاب و خرید درب و پنجره upvc فرانسوی باید به آن توجه کنید اشاره خواهیم کرد:

شکل ظاهری آنها

رنگ و پوشش سطح آنها

نحوه عملکرد

مکان نصب شیشه

 

شکل ظاهری

درب های upvc فرانسوی واقعا عالی هستند، خصوصا مدل هایی که دارای پانل های شیشه ای هستند. این پانل های شیشه ای در عرض 3 پانل دارند و دارای 5 پانل در ارتفاع هستند. البته درب های باریک 2 پانل در عرض و 5 پانل در ارتفاع دارند. برای ساخت قاب درب upvc فرانسوی و شیشه  و نوار پنجره، دو روش متفاوت وجود دارد.

مکان نصب شیشه

شیشه در محلی نصب می شود که یک شبکه upvc درون شکاف واحدهای عایق دوجداره قرار می گیرد. شیشه ها نقشی تزیینی را داشته و ارزان ترین بخش درب های upvc فرانسوی هستند که در انتخاب آنها باید دقت و وسواس به خرج داد. ممکن است بر روی سطح شیشه یک نوار ظریف به شکل سه بعدی قرار بگیرد.

امروزه درب های فرانسوی همه ویژگی ها و قابلیت های جدیدی  که از یک درب مدرن انتظار می روند را دارا می باشد.

نحوه عملکرد

بسیاری از افراد و صاحب خانه ها به خاطر روش باز و بسته کردن درب های یو پی وی سی به آنها علاقه نشان می دهند. برای مثال درب های دوجداره که متشکل از دو درب تکی هستند که در کنار هم قرار می گیرند. این درب ها هم به طرف داخل و هم به سمت خارج باز می شوند.

آنها مانند درب های معمولی به آسانی باز و بسته می شوند.اگر بخواهید فضای داخلی خانه را به فضای بیرون وصل کنید، هر دو درب را می توان به طور همزمان با هم باز و بسته کنید و راه ورودی و خروجی را بدون مانع کنید. به همین دلیل این درب ها مشکل درب های پاسیو کشویی را ندارند که ممکن است گاهی اوقات بر سر راه شما قرار بگیرند و رفت و آمد را برای شما سخت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.