درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

نرده چوبی و تاثیر آن در زیبایی خانه

تا چندین سال قبل داشتن یک خانه با نرده های سفید شاید خیلی رویایی به نظر می رسید ولی امروزه زمان تغییر کرده است و در نتیجه دیزاین ها هم تغییر کرده اند و همینطور نرده ها. امروزه نرده چوبی یکی از شیک ترین ترندهایی است که در بین نرده ها وجود دارد و اتفاقا نرده هایی که ما قرار است به شما نشان دهیم هم همین ویژگی را دارند.

 

مزایای نرده چوبی


یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از نرده چوبی این است که فضا را بزرگ تر و طویل تر از آنچه که هست نشان می دهند. از طرفی اگر قصد دارید که روی فضای باغ یا حیاط خانه تان تاکید کنید و به نوعی آن را بزرگ تر نشان دهید، استفاده از این نرده ها بسیار کمک دهنده خواهد بود.

علاوه بر تاثیری که نرده چوبی در بزرگ تر نشان دادن فضای حیاط دارد، تا حد زیادی به فضای خانه شما حریم خصوصی می بخشد. البته قبل از خرید، باید قیمت نرده چوبی را نیز در نظر بگیرید.

 

نرده چوبی افقی یا عمودی


جالب است بدانید که نرده های چوبی افقی، خیلی بهتر می توانند حس شخصی بودن ملک را به افراد انتقال کنند تا نرده های چوبی عمودی! پس نرده های چوبی افقی را مد نظر داشته باشید، در این نرده ها، تخته های طویلی از چوب در کنار هم قرار می گیرند به گونه ای که گاهی حتی هیچ فاصله ای در بین آن ها نمی توانید پیدا کنید. این نوع نرده ها عموما برای فضاهای بیرونی مناسب ترند.

دقت کنید که از این نرده ها نباید به گونه ای استفاده کنید که شبیه به یک مانع به نظر برسند. به همین خاطر بهتر است که در طراحی فضای باغ و حیاط از این نرده ها به گونه ای استفاده کنید که در کنار گیاهان و یا گل های پیچک باشند تا منظره ای طبیعی تر داشته باشند.

در صورتی که دوست دارید حالت شخصی سازی خانه را به حداکثر برسانید، می توانید از نرده های چوبی ای که در کنار هم بدون هیچ فاصله ای و به شکل افقی هستند، استفاده کنید. این نرده ها کاملا باعث جداسازی محیط می شوند و به فضا حالت ایزوله می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.