درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

انواع شیشه و تفاوت هایشان

برای حفظ حریم خصوصی، سبک خالص و یا اجازه دادن به نور بیشتر تفاوت انواع شیشه به اتاق های داخلی، شیشه های تزئینی به شما می دهد طیف وسیعی از گزینه های جذاب شیشه در دکوراسیون داخلی. در حقیقت، انواع شیشهPilkington  به شما امکان می دهد تا کمتر از 18 طرح شیشه ای با الگوی مختلف - از کلاسیک تا معاصر، هیچ کس انتخاب بزرگتری را ارائه نمی دهد.

 

 مزایای Glass Glass Texture Glass برای دیدن آسان است. این امر به حداکثر نور اجازه می دهد در حالی که سطح انتخاب شده خود را از حریم خصوصی یا مسدود شدن حفظ می کند و همچنین یک ویژگی تزئینی جذاب را ایجاد می کند. به همین دلیل است که شیشه بافت ما اعتماد بیشتری در بازار دارد. با طیف گسترده ای از طرح های اصلی و محدوده شیشه ای پالکینگتون اوریل کاشت ارائه امکانات حتی بیشتر - همه با کیفیت شما انتظار می رود از یکی از مشهور ترین مارک های شیشه ای - واقعا وجود دارد بهتر شیشه ای تزئینی برای خانه شما.

 

محدوده شیشه ای تزئینی برای PVC-u و آلومینیوم

محدوده شیشه ای تزئینی Pilkington آن را از مواد ساختمانی پایه به وسیلهی اضافه کردن سبک و ظرافت تبدیل می کند. لطفا با استفاده از شیشه در نما این برنامه ویترین، طیف محصولات ما را تجربه کنید.

 

صدها و شاید هزاران نوع از شیشه، با رنگ و بافت های مختلف آنها، در کار شیشه ای رنگی استفاده می شود. همه شیشه در دکوراسیون داخلی آنها شروع به یکی از 2 نوع اساسی، کلیسای جامع یا پرتغال می کنند و سپس از آنجا گسترش می یابند.

 

شیشه کلیسای جامد شیشه ای است که می توانید از طریق آن ببینید. این در هر رنگی است که می توانید از آن فکر کنید. این می تواند یک بافت در یک طرف داشته باشد یا در هر دو طرف صاف باشد. می توان شیشه در نما آن را با یک رنگ دیگر از شیشه ای کلیسای جامد چرخاند.

 

شیشه Opalescent شیشه ای است که شما از طریق آن نمیتوانید ببینید. همانطور که در شیشه ای کلیسای جامد، شیشه اکسید کننده در هر رنگ قابل تصور است. این شیشه در دکوراسیون داخلی می تواند یک بافت را در یک طرف داشته باشد. تفاوت انواع شیشه ساختمانی می تواند با یک یا چند رنگ از شیشه های اپالسیته باریک یا چرخانده شود.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.