درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

انواع شیشه پنجره ها

شیشه ها انواع گوناگونی دارند شامل موارد زیر:


  


شیشه ای شناور

شیشه فلوت برای فرایند تولید شیشه های مذاب به پانل های بزرگ و مسطح نامگذاری شده است. در طول فرایند، شیشه مذاب روی قلع مذاب شناور می شود، و تولید صاف ترین پانل شیشه ای بزرگ و نازک را تولید می کند. این یک ورق شیشه ای قبل از برش، درمان، ارتقاء و تنظیم یک قاب است - یک ماده اولیه برای پنجره شما. این شیشه ارزان قیمت، شیشه ای بی رنگ است که به عنوان نقطه شروع برای کیفیت پنجره ها، درهای شیشه ای و پانل ها تبدیل می شود.

 

شیشه ایمنی لمینیت

شیشه های چند لایه شیشه ای با قدرت فوق العاده قوی و قوی ایجاد شده توسط اتصال حداقل دو عنصر در اطراف یک لایه داخلی PVB (پلی وینیل بوتیل) است. این فرایند شیشه سکوریت با استفاده از یک فرایند فیزیکی حرارت و فشار بالا برای ایجاد یک پانل فوق العاده قوی است.

 

اگر به علت ایمنی یا امنیت، اگر بخواهید شیشه ای بگذارید در کادر قرار گیرد، اگر یکی از آنها شکسته شود، این یکی از بهترین گزینه هاست. پس از همه، انواع شیشه تکنولوژی شیشه ای لمینیتی است که در شیشه جلو اتومبیل شما پیدا می کنید: اطمینان حاصل کنید که یک جسم با شیشه برخورد می کند به ساکنین اعتصاب نمی کند و شیشه های اسپری را داخل آن قرار نمی دهد.

 

شیشه مواجه شده

شیشه ماتیو هر نوع شیشه ای است که اجازه می دهد نور به داخل آن برسد، اما نمی تواند به وضوح از طریق آن دیده شود. الگوهای شیشه ای قابل مشاهده ممکن است مات، اچ، پوشش داده شده و یا طراحی شده به طوری که شما نمی توانید از طریق آن نگاه کنید و ببینید بیش از سایه های مبهم از آنچه پشت سر است. به همین دلیل است که این نوع محبوب ترین شیشه برای پنجره های حمام، دوش و درب ورودی است.

 

در حالی که برخی بحث ها در مورد این که آیا واقعا به اندازه کافی برای حمام و دوش کافی است یا خیر، شیشه های مات شده معمولا ارزش آن را برای هر کسی که مایل به نور طبیعی بیشتری در داخل می کند.

 

شیشه گرم کننده

Annealing یک روند آهسته، دقیق و کنترل شده از خنک کردن یک صفحه شیشه ای است. هدف از این فرایند تقویت شیشه با کاهش استرس ناشی از خنک کننده سریع است.

 

این معمولا گام بعدی برای شیشه ای شناور است و در حال حاضر می توان ارتقاء بیشتری انجام داد. شیشه ی گرم کننده یک انتخاب ایده آل برای ویندوز نیست، زیرا اگر قطعات شکسته شود، قطعات و قطعات بزرگ و تیز را از بین می برد.

 

شیشه رنگی

شیشه های رنگی هر نوع شیشه ای است که رنگ آمیزی شده است. این را می توان به دلایل مختلف انجام داد، از جمله زیبایی طراحی، حریم خصوصی و کاهش گرما از نور خورشید. شیشه های رنگی نیز می توانند یک نوع حفاظت در برابر اشعه های مضر UV باشند.

 

شما معمولا شیشه ای رنگی را در وسایل نقلیه، پنجره های سقف و پانل های تزئینی مشاهده می کنید، اما شما همچنین می توانید از آن برای پنجره های خارجی استفاده کنید تا فاکتور حفظ حریم خصوصی خود را کمی افزایش دهید.

 

شیشه حرارت دیده

شیشه ی شیشه ی گرم شده - فقط با قدرت چهار برابر شده است. شیشه های ذره ای را نمی توان برش داد، بنابراین فرایند خنک کننده فقط پس از برش شیشه ای و کاهش اندازه مورد نظر به پایان می رسد. شیشه به بالاتر از 1200 درجه حرارت می بخشد و سپس به سرعت خنک می شود. برای گرم کردن خیس کن

 

شیشه ای ممتاز، پنجره یو پی وی سی پان ها در 550 درجه پخته می شوند.

 

اگر شیشه بی ثبات است، آن را شکستن. این پنجره دوجداره روش قبل از اینکه در هر برنامه کاربردی زندگی واقعی مورد استفاده قرار گیرد، شیشه را آزمایش می کند. شما احتمالا شیشه ایمنی را در ماشین خود دارید، به طوری که می توانید آنها را در شرایط اضطراری از بین ببرید.

 

شیشه عایق

پنجره های عایق شیشه ای در یک واحد هستند که برای بهره وری انرژی بهینه شده اند. آنها ممکن است دو یا سه عدد شیشه ای باشند، با آرگون در فضاهای بین پانل. پانل های شیشه ای در یک واحد عایق بندی شده معمولا شیشه ای لمینیت یا درجه حرارت دارند.

 

یک پنجره شیشه ای عایق همچنین دارای اجزای خشک کننده است، اطمینان حاصل شود که پنجره دوجداره تراکم بین پان ها ایجاد نمی شود، جایی که نمی توانید آن را پاک کنید. پنجره های عایق شیشه ای یک انتخاب عالی برای شیشه های بیرونی است که به شما کمک می کند هزینه های گرمایش و خنک نگه داشتن خود را حفظ کنید.

 

نه همه واحدهای شیشه عایق شده به طور یکسان ایجاد می شوند، بنابراین مطمئن شوید که گزینه های خود را برای بهترین امتیاز های بهره وری انرژی مقایسه کنید.

 

شیشه آینه ای

برای ایجاد شیشه ای آینه، یک صفحه به یک پوشش فلزی در یک طرف داده می شود. این پوشش با یک سیلانت محافظ اضافی مهر و موم شده است، ایجاد یک اثر آینه. شما معمولا شیشه ای معکوس را در ظرفیت تزئینی مانند دیوار، مبلمان و درب ها استفاده می کنید. شیشه ای شیشه ای زیبا است اما معمولا برای پنجره های بیرونی استفاده نمی شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.