درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

درب، پنجره و یراق آلات

درب، پنجره، شیشه، قفل و یراق آلات

پنجره دوجداره انتخابی مناسب برای خانه شما


پنجره دوجداره که پنجره عایق یا شیشه عایق نیز نامیده می شود، یک راه عالی برای صرفه جویی در انرژی است، به خصوص امروزه که بحث بهینه سازی انرژی یک مساله بسیار مهم می باشد.

این نوع پنجره ها از دو پانل شیشه ای ساخته شده اند که با کمک یک اسپیسر از هم جداشده اند که فضای خالی بین آنها با هوا یا یک گاز پر شده اند.

 

 

امنیت بیشتر با پنجره دوجداره


پنجره ای دوجداره به دلیل داشتن دو صفحه شیشه ای از ایمنی بیشتری برخوردارند زیرا شکستن دو پانل شیشه ای سخت تر از یکی است. همچنین برای سختی و ایمنی بیشتر می توانید پنجره دوجداره ای بخرید که در آنها از شیشه سکوریت و لمینیت استفاده شده است. لازم به ذکر است که قیمت پنجره دوجداره متغیر است و با توجه به نوع آن فرق کرده و عوامل مختلفی بر آن تاثیر گذارند.


صرفه جویی در هزینه های انرژی


شیشه یک رسانای حرارت خیلی خوب است. در شیشه های معمولی فقط از یک لایه شیشه استفاده شده است که باعث می شود که در فصل زمستان سرما و در فصل تابستان گرما وارد خانه شما شود. اما در پنجره های دوجداره به جای یک صفحه شیشه ای از دو صفحه استفاده می شود که باعث می شود این اثر و اتلاف گرما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. از اینرو لازم نیست سیستم گرمایشی و سرمایشی خانه شما به میزان زیادی کار کنند که همین مساله منجر به کاهش هزینه قبض های ساختمان شما خواهند شد.


استفاده کمتر از لامپ های پرمصرف


پنجره دوجداره علاوه بر اینکه از ورود هوای بیرون به خانه شما جلوگیری می کند، بلکه باعث ورود بیشتر نور خورشید به داخل خانه شما می شوند و به همین دلیل خانه شما روشن تر می شود. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده پرده های خانه خود را کنار بزنید. پس خانه شما به راحتی روشن شده و دیگر لازم نیست لامپ های پرمصرف را روشن کنید و به این ترتیب صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتر می شود.

پس حتی اگر قیمت پنجره دوجداره کمی بالا باشد ارزش سرمایه گذاری دارد زیرا باعث کاهش هزینه های انرژی و قبض های شما می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.